sobota, 10 października 2015

Nostalgia książkowa #6

Hej! Dzisiaj, książka którą czytałam dwa dni.  Czemu o tym piszę? Ona ma 3 części i ja przeczytałam je w te dwa dni. Chodzi tutaj o "Blask" Alexandry Adornetto. 

Do Venus Cove zesłani zostają aniołowie Gabriel, Ivy i Bethany. Mają za zadanie nieść dobro a przy tym nie pokazywać kim są ani do nikogo się nie przywiązywać. Jednak w szkole Beth poznaje Xaviera. Między nimi rodzi się uczucie. Łamiąc ten zakaz narażają nie tylko siebie na ciemne moce.  

Skoro już napisałam że czytałam ją dzień po dniu to chyba nie muszę mówić że była świetna! Tak też zauważyłam, że co raz krótsze te moje posty :( Czemu szkoła jest ... szkołą? (Oczywiście nie zwalam tu tylko na szkołę ale głównie na nią)I czemu nie mogę mieć JDWear? Życie jest tak okropne, że aż piękne :) 

10 komentarzy :

  1. Wow, książka musi być naprawdę świetna, mam teraz chwilę wolną, więc na pewno się nią zainteresuję. ^.^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szybko ci to poszło :D heheh ^^
    Musi być naprawdę super :)
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka musi być mega ciekawa skoro tak szybko przeczytałaś.
    Pozdrawiam,
    Renii blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poszukać tej ksiązki! :)

    xmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już wiele dobrego o tej książce. Chyba w końcu się skuszę. :D
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiała Cię bardzo wciągnąć :) Ja ostatnio pochłaniam "władce pierścienia", polecam jeśli nie czytałaś ;)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj coś dla mnie, uwielbiam książki nie wyobrażam sobie życia bez nich. :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli tak to zaobserwuj pierwsza i odezwij się w komentarzu pod moim postem.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło, Ada

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie, ostatnio złapałam faze na tego typu książki. Muszę ją przeczytać!
    Pozdrawiam i jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to daj znać :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro mówisz, że świetne, to chyba zastanowię się nad zakupem!
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z moich ulubionych książek,warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy komentarz♥
♥Zawsze staram się na nie odpowiadać♥
♥Zatwierdzam komentarze do starszych postów żeby żadnego nie ominąć♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka