piątek, 15 stycznia 2016

Nostalgia książkowa #12

Cześć! Dzisiaj książka, o której pewnie większość słyszała i/lub czytała ale może nie wiecie że jest również od niej serial. Chodzi tutaj o "Wybranych" C. J. Daugherty


Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?

Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?

Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?


Książka była świetna! Nie znając opisu ani nic o tej książce nie wiedząc zaczęłam ją czytać (to był ebook, wiadomo że papierowa ma zazwyczaj z tyłu opis) i tylko czekałam na jakiś paranormalny motyw a się okazało Nocna Szkoła. Byłam dość sceptycznie do książki nastawiona i bardzo miło się zaskoczyłam. Pierwsza, druga, trzecia część przeszły tak szybko, że nawet nie zauważyłam. Czwartej i piątej wtedy nie było i zrobiła mi się przerwa i jakoś tak zostało ale kiedyś wrócę :)

Tak jak na początku wspomniałam "Wybrani" są serialem youtubowym i bardzo go NIE polecam. Taki nudny że brak słów, jeżeli ktoś chce zacząć od serialu to pewnie tylko się zrazi do książki, która jest taka świetna. Jak mogli tak zrobić książce? Pierwszy odcinek nawet nawet ale później ... po połowie trzeciego zrezygnowałam. Tutaj macie link --> https://www.youtube.com/watch

Pewnie tą książkę znacie więc czytaliście? Co sądzicie? Allie z Carterem czy Sylvainem? (ja to pierwsze ^^)


zdjęcie i opis ze strony lubimyczytac.pl

13 komentarzy :

  1. Mam tą książkę na swojej półce i już nie mogę się doczekać aby po nią sięgnąć :)
    Jeśli chcesz znaleźć więcej fajnych tytułów to zapraszam do mnie:
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To moja ulubiona książka, mam nawet autograf autorki ♥♥
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale bardzo mnie zaciekawiła :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale wiele o niej słyszałam, teraz kończę czytać MEGA serię, która na 100% pojawi się w moich ulubieńcach stycznia, jak tylko skończę tę serię, wezmę się za tą ^^ Trochę zagmatwanie wyszło ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takiej książce :D Zaciekawiłaś mnie nią :D mam postanowienie na nowy rok, że przeczytam choć jedną książkę w miesiącu... Cóż mam już książkę na styczeń, ale na luty jeszcze nie, a więc prawdopodobnie ją przeczytam mój blog -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam i nie czytałam, ale z opisu bardzo podobna do mojej ulubionej książki 'Wariant' ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle słyszę o tej książce a nigdy nie mogę zabrać się za jej przeczytanie

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałąm, a właściwie widziałam ją wiele razy i mimo iż nie oceniam książek po okładce, to ta okładka jako jedna z nielicznych skutecznie odpycha mnie od sięgnięcia po nią. Dlaczego? Przede wszystkim przez sprzedanie całego tematu na tacy. A po drugie - już widzę ten klasyczny schemat, dziewczyna, dwóch chłopaków, niezwykli, wyjątkowi... :(

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta książka od dawna jest na mojej liście "do przeczytania"
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam trzy tomy tej serii o oceniam je 8/10. Fabuła nie jest jakoś bardzo ciekawa, ale polubiłam bohaterów tej serii^^ Moje serce należy do Cartera, a Sylvian to idiota... xd
    Odjęłam te 2 punkty książce, ponieważ nienawidzę takiej akcji: Dwoje chłopców kocha się w tej samej dziewczynie, a ona ma problem ze zdecydowaniem się, którego woli... Kojrzy mi się to z niezbyt dobrym Zmierzchem Stephanie Mayer. Ale ogólnie książka według mnie całkiem spoko :)
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej książce,ale nie miałam okazji jej przeczytać ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tej siążce. Jak narazie mam jakieś 5 do przeczytania, więc może kiedyś ją złapię :P
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myslalam własnie nad tym czy warto ją czytać :D
    obserwujemy?:D poklikasz u mnie w linki ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy komentarz♥
♥Zawsze staram się na nie odpowiadać♥
♥Zatwierdzam komentarze do starszych postów żeby żadnego nie ominąć♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka