czwartek, 24 listopada 2016

#20 Ocal mnie (Sea Breeze 3)



Tytuł: Ocal mnie
Autor: Abbie Glines
Data premiery: 3.08.2016 
Wydawnictwo: Pascal







Dziewczyna w żałobie i lokalny playboy….
Czy uratują siebie nawzajem?
Cage, pożeracz damskich serc, nigdy nie kochał naprawdę. Jego życie to ciągła zabawa, dziewczyny na jedną noc, alkohol… Nie mogło to skończyć się dobrze. Cage zostaje wysłany na wieś, by tam pomagać w gospodarstwie. Ma to być jego kara, za to że prowadził samochód pod wpływem alkoholu. Tam poznaje Evę.
Eva, córka właściciela gospodarstwa, już dawno zapomniała, co to znaczy cieszyć się życiem. Wcześnie straciła matkę, na wojnie zginął jej narzeczony. Jej życie się skończyło. Postanowiła już na zawsze pozostać sama. Poznanie Cage'a burzy jej spokój. Niestety Eva czuje, że zdradza zmarłego chłopaka. Rezygnuje z szansy na miłość, którą dał jej los.
Czy szalony Cage, chłopak z innego świata, będzie umiał rozkochać ją w sobie? Czy wspólnie pomogą sobie zapomnieć o przeszłości?

Książki Abbie to erotyki, przynajmniej te które przeczytałam. Po "Ocal mnie" właśnie tego się spodziewałam. Początek tak się zaczął. Cage to playboy, który nawet nie pamięta dziewczyn, z którymi się przespał. Eva to dziewczyna, która cierpi po starcie ukochanego chłopaka. Kiedy się spotkali dziewczyna czuła do niego odrazę, złość tylko na podstawie tego co o nim usłyszała. Przez część książki źle o nim myślała a później zmieniła zdanie momentalnie, wtedy był  'super'.

Ogólnie zachowania bohaterów były czasem tak denerwujące. Ciągle się na siebie denerwowali bo wyciągali pochodne wnioski, później się przepraszali i tak w kółko.

Mimo wszytko książka bardzo mi się podobała. Nie była to moja pierwsza powieść Abbie i każdą uważam za bardzo dobrze spędzony czas.
Uwielbiam jej książki za uczucia jakimi darzą się bohaterowie, mimo że wszystko pisane jest to pod dobrze znany schemat i tak przyjemnie się czyta.

Podobno to nie jest pierwszą część, cóż jej książki można czytać od dowolnej części a i tak wszystko rozumiemy więc z chęcią przeczytam wcześniejsze gdzie lepiej będzie można poznać np. Caga (nie mam pojęcia czy dobrze odmieniłam jego imię)

Bardzo polecam tę książkę! 

14 komentarzy :

  1. Czytałam inną książkę autorki, pierwszą jak dotąd. Nie było źle, a miłość emanowała w każdym jej kawałku. Ta seria jeszcze przede mną :)
    MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przede mną reszta serii :)

      Usuń
  2. Książka w moim guście! Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi książka bardzo się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam całą serię bez problemu, powodzenia!

      Usuń
  5. Jestem strasznie ciekawa tej książki. Wiele dobrego usłyszałam i muszę przyznać, że mój czytelniczy apetyt na nią rośnie :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie długo uda Ci się przeczytać :)

      Usuń
  6. Słyszałam już o tej książce, ale nie wiedziałam, że jest częścią jakiejś serii. Mam ochotę po nią sięgnąć, ale lubię porządek, więc chętnie zaczęłabym serię od pierwszego tomu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja dowiedziałam się o częściach po przeczytaniu tej więc wyboru nie miałam :D

      Usuń
  7. Okładka jest masakryczna :D Ale samą książkę mogłabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy komentarz♥
♥Zawsze staram się na nie odpowiadać♥
♥Zatwierdzam komentarze do starszych postów żeby żadnego nie ominąć♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka