piątek, 16 grudnia 2016

#22 "November 9"



Tytuł: November 9
Autor: Colleen Hoover
Data premiery: 09.11.2016 (przypadek?)
Wydawnictwo: Otwarte






9 listopada to data, która zaważyła na losach Fallon i Bena. Tego dnia spotkali się przypadkiem i od tej chwili zaczynają tworzyć dwie historie: jedna to ich życie, drugą pisze Ben zauroczony swoją nową muzą. Choć los postanawia ich rozdzielić, to wzajemna fascynacja jest na tyle silna, że nie może pokonać jej ani czas, ani odległość. Co roku 9 listopada rozpoczyna kolejny rozdział historii – tej realnej i tej fikcyjnej. Gdy nieubłaganie zbliża się koniec powieści, szczęśliwe zakończenie wydaje się jedynie mrzonką, bo historia na papierze zaczyna różnić się od tej, w którą wierzy Fallon…


Przed sięgnięciem po tę książkę nie czytałam opisu, nie wiedziałam czego się spodziewać i szczerze powiedziawszy dobrze bo jakoś bardzo mnie nie zaciekawiła. Tuż przed pójściem spać przeczytałam kilkanaście pierwszych stron i moja myśl 'świetnie kolejny typowy romans'. Dokończyłam ją jednak i było to chyba najlepsze co mogłam zrobić.
Totalnie mnie wciągnęła! Większą część przeczytałam jednego dnia. Co tam lekcje, ja tu czytam!
Nie będę tutaj ukrywać, że taka improwizacja jak Fallon z Benem była zawsze moim 'marzeniem'. Może i dziwne ale zawsze chciałam tak z kimś poudawać.

Z historią jak w tej książce się jeszcze nie spotkałam. Bohaterowie widzą się tylko jeden raz w roku. Przez resztę czasu nie mają ze sobą żadnego kontaktu, nie znają swoich numerów, meilów. 'Raz w roku albo wcale' taka jest umowa między nimi i tego się trzymają.

Fallon jest dziwną osobą. Jej pasją i największym talentem było aktorstwo. 9 listopada prawie zginęła w pożarze, udało jej się przeżyć, jednak ma wiele blizn przez co nie może być aktorką. (Spokojnie to nie spoiler, to są pierwsze strony książki). Zawsze ukrywała je ubraniami lub włosami. Kiedy poznaje Bena jadą do domu i on ją po prostu rozbiera. Fallon płacze ale nie ma nic przeciwko. Dla mnie to było bardzo dziwne ze względu na czas jaki się znali czyli 3-4h. Był jeszcze jeden dziwny jej moment natomiast to byłby spoiler więc sami przeczytajcie żeby się dowiedzieć o co mi chodzi :)
Ciężko mi powiedzieć czy książka była schematyczna czy nie bo zazwyczaj po opisie wiadomo z kim bohater/ka będą.
Były zaskakujące zwroty akcji, serio w życiu bym nie pomyślała o tym co się tam stało przez co ciężko było się oderwać.

Książka ląduje na listę 'tych lepszych', miło ją wspominam i polecam ją bardzo.

28 komentarzy :

  1. Książka wydaję się być bardzo ciekawa :) Jest bardzo w moim stylu, lubię takie klimaty :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tą książką, muszę ją koniecznie przeczytać :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam niedawno i książka także mnie wciągnęła. Poza tym, bardzo lubię twórczość tej autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po raz pierwszy czytałam jej książkę. Cieszę się że mamy podobne zdanie co do tej historii :)

      Usuń
  4. Również pokochałam tę książkę!
    Nominowałam cię do TAGU: http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2016/12/books-xmas-tag-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! W najbliższym czasie postaram się na niego odpowiedzieć :D

      Usuń
  5. Hmmm, mam mieszane uczucia co do tej książki ale może warto się skusić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar przeczytać tę książkę, bo już od jakiegoś czasu mnie interesuje.
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Super ,że książka Cię wciągnęła, mam nadzieję ,że kiedyś też będę mogła ją przeczytać ^^ Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale nie wymieniam się obserwacjami.

      Usuń
  8. Ja zawsze lubię wiedzieć o czym jest książka. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Coolen to moja miłość, po serii z Hope zaczęłam coraz częściej sięgać po jej następne książki. Co do November 9 jeszcze nie miałam z nią styczności.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz tą autorkę to pewnie i ta książka Ci się spodoba :)

      Usuń
  10. Great post dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję że ta książka może mi się spodobać ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, ja też nie spotkałam się z taką fabułą :) Zaciekawiłaś mnie.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY BLOG, MEGA POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka znajduje się w mojej szkolnej biblioteczce więc to tylko kwestia czasu kiedy po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa książka, z chęcią przeczytam. ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam powieści Hoover, zwłaszcza serię "Hope" <3

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem mega ciekawa tej książki! W wolnej chwili lecę do sklepu i kupuję! Tytuł Twojego bloga baaaaaaaardzo mi się spodobał i zaciekawi, no bo kto nie lubi truskawkowego kiślu? :D
    Zapraszam do mnie na bloga, niektórym może pomóc wytrwać w noworocznych postanowieniach http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy komentarz♥
♥Zawsze staram się na nie odpowiadać♥
♥Zatwierdzam komentarze do starszych postów żeby żadnego nie ominąć♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka