sobota, 24 grudnia 2016

TAG świąteczny

Cześć wszystkim w tym pięknym grudniowym dniu jakim jest Wigilia. Ja właśnie jestestem w drodze dlatego mam chwilę na pisanie posta. Tag jest dosyć świąteczny, robię go praktycznie na ostatnią chwilę dlatego myślę, że nie ma sensu już nikogo nominować. Jednak jeżeli ktoś chce zrobić to proszę bardzo, choćby w komentarzu! Chętnie przeczytam :) A teraz już nie przedłużając zapraszam na tag.


KAKAO - KSIĄŻKA, KTÓRA ROZGRZEWA SERCE

Szczerze? Nie mam pojęcia! Zwlekałam z postem, chciałam coś wymyślić pod tą kategorię jednak z przykrością muszę stwierdzić, że nie znalazłam :(

ŚNIEG - KSIĄŻKA Z BIAŁĄ OKŁADKĄ



Książka, której nie czytałam jednak jest na mojej liście KDP (książek do przeczytania), trochę z nią zwlekam jednak pewnie kiedyś się za nią zabiorę.







MIKOŁAJ - GRUBA KSIĄŻKA LUB DŁUGA SERIA


W tej kategorii znalazłam dwie serie: "Dom nocy" oraz "Pretty Little Liars"

PLL to seria zdecydowanie za długa! Serial był świetny więc zabrałam się za książkę jednak po 4 części miałam dosyć i 5 przeczytałam ledwo, ledwo. Części jest chyba 16 + dodatkowe dwie, "Pamiętnik Allie" i 'Sekrety' jeżeli dobrze pamiętam i /lub nic innego Sara nie dopisała.





RÓZGA - KSIĄŻKA, KTÓREJ CZYTANIE BYŁO MĘKĄ

Nie wiem czy tylko ja tak mam, że jak tylko książka mnie nudzi to jej po prostu nie  czytam dlatego w tej kategorii nie mam aż takiego mocnego typu. Nie chciałam dawać lektur bo prawie każda by się tutaj znalazła dlatego daję książkę, od której mam małą przerwę, chcę zacząć ją od nowa za jakiś czas. Mówię tu o "Przeznaczeniu Violet i Luke'a". Przeczytałam jakieś 50 stron i strasznie ciężko mi to szło gdyż w tej książce jest tak mało dialogów a tak dużo opisów, myśli, wspomnień. Nie lubię czegoś takiego bo zwyczajnie mnie to męczy :/ Co oczywiście nie znaczy, że książka jest zła, po prostu lubię jak są dialogi a nie same opisy.



PREZENT - BARDZO DOBRA KSIĄŻKA, KTÓRĄ MOŻESZ KAŻDEMU POLECIĆ



Najlepsza książka jaką czytałam! Mimo że jest to obyczajówka i nie koniecznie romans (mimo że jest dwóch chłopaków), ciężko mi nawet powiedzieć o czym jest natomiast to mój numer 1 i polecam ją każdemu! Jeszcze nikt nie żałował jej czytania, wręcz każdy się zachwycał.







Dziękuję bardzo za nominację KLIK oraz życzę wszystkim wesołych świąt!

20 komentarzy :

  1. Super tag! Kocham pll ale preferuje ogladanie a nie czytanie 'serialow'. Ciekawe propozycje :) buziaki! Wesolych swiat ❤️

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny Tag! Zainteresowała mnie Plaga Samobójców.
    Wesołych świąt!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam tą książkę pt. "Morze spokoju" :)
    Fajny tag, widzę go po raz pierwszy.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej jakoś nie słyszałam o "Morze spokoju", ale widzę, że muszę to szybko nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag
    Wesołych Świat
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag! :) Jak już przeczytasz "Plagę samobójców" to daj znać co o niej sądzisz. :)
    Koniecznie muszę przeczytać tę książkę, która jest u Ciebie numerem 1! :D

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę tylko raczej nie w tym roku ;)

      Usuń
  7. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i oczywiście wzajemnie! ♡

      Usuń
  8. Nie czytałam jeszcze "Morza spokoju", ale skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również Morze spokoju zaliczam do jednej z najlepszych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tag. Mimo ze juz po swietach ale wesolych swiat i szczesliwego nowego roku!
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac 💋

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ciekawe książki

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy komentarz♥
♥Zawsze staram się na nie odpowiadać♥
♥Zatwierdzam komentarze do starszych postów żeby żadnego nie ominąć♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka